Μαμ κοκό και νάνι

ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΗΣΤΕ ΤΗΝ ΑΥΠΝΙΑ

Πολλοί άνθρωποι ταλαιπωρούνται από αυπνίες. Όμως υπάρχουν λύσεις για την αντιμετώπιση αυτής της μάστιγας.
Τροφές με υψηλή περιεκτικότητα σε άμυλο και υδατάνθρακες, όπως για παράδειγμα κράκερς ή ψωμί ή μακαρόνια,  σίγουρα θα σας βοηθήσουν αν τις καταναλώσετε λίγο πριν κοιμηθείτε.
Αυξάνουν τη σερατονίνη την ορμόνη που καταπολεμά το στρες και επηρεάζει στον ύπνο.
Επίσης τροφές που περιέχουν τρυπτοφάνη, όπως μπανάνες,τόνος, γάλα, γιαούρτι βοηθούν για καλύτερο ύπνο.
Μην καταναλώνετε πριν κοιμηθείτε τροφές που περιέχουν τυραμίνη, καθώς απελευθερώνουν συστατικά που ''ξυπνούν'' τον εγκέφαλο.
Μερικές από αυτές είναι το σπανάκι, τα αλλαντικά, οι ντομάτες, τα λιπαρά τυριά, τα πολλά γλυκά και η μεγάλη ποσότητα ζάχαρης.
Τα αιθέρια έλαια δρουν αποτελεσματικά για την αντιμετώπιση της αυπνίας. Το χαμομήλι, το απόσταγμα από  φρούτα του πάθους, 
λίγες σταγόνες  αιθέριο έλαιο από λεβάντα στην μαξιλαροθήκη σας θα σας κάνουν να χαλαρώσετε μυρίζοντας το μεθυστικό άρωμά τους με αποτέλεσμα να έχετε όνειρα γλυκά.
Μην πίνετε καφέ ή ροφήματα π.χ. μαύρο ή πράσινο τσάι που περιέχουν καφείνη λίγο πριν τον ύπνο. Ούτε τροφές σοκολατούχες ή αναψυκτικά με cola, που τονώνουν τον οργανισμό κάνοντά τον να μην θέλει να κλείσει μάτι.

Μαγειροπροξενιά

ΧΩΡΙΑΤΙΚΗ ΣΑΛΑΤΑ

Το πιάτο γέμισε ελαιόλαδο...
-Έλα είπε το κρεμμύδι.
-Έλα είπε η ντομάτα.
-Αχ αχ,  έκανε το αγγούρι.
-Στάζω είπε η ελίτσα
-Φρ φρ,  έκανε η ριγανίτσα.
Άναψε η πράσινη πιπερίτσα και κόπηκε σε λωριδούλες.
-Έτοιμη είμαι φώναξε η σαλάτα.
-Έι γλυκομίλησε η φέτα. Είμαι και εγώ εδώ. Άφησέ με χωριατούλα να σε αλμυρίσω.
-Και δεν έρχεσαι, της είπε η χωριάτικη σαλάτα. Έλα και εσύ στην αγκαλιά μου.
Τα άκουσε αυτά στο ντουλάπι ...

περισσότερα>